בריאות ומשפחה

המסע חזרה הביתה

המסע הבביתה
נכתב על ידי שרון רביבו

המסע חזרה הביתה, תחילת פרק ב’ של חיי, שבו חויתי גילוי עצמי ועוצמה פנימית בדרך של הארה רוחנית.

שלום אמהות יקרות, התגעגעתי.. 🙂
חזרתי לכתוב ולהפעיל את המגזין. אחרי שנתיים! תיכף תבינו למה.
השנתיים האחרונות כולנו היינו בחוסר ודאות בגלל כל המקרונה וכן, גם אני.
אני רוצה לספר לכם איך אני עברתי את השנתיים האלו ויש לי סיפור מעניין, מבטיחה. 

הבנתי סוף סוף למה פתחתי את המגזין הזה, את הסיבה האמיתית להקמתו.
לקח זמן, אבל היות ואין “במקרה” ואת זה אני יודעת עכשיו, הבנתי שאני חייבת להמשיך את הדרך שהתחלתי לפני שנתיים. אז, הניעו אותי סיבות אחרות להקמת המגזין הזה. היום, זה כבר מגיע ממקום אחר, מסיבה חשובה הרבה יותר.
לא אצלול לכל הפרטים בפוסט אחד, כי זה בלתי אפשרי. אך רק אציין שיש חשיבות רבה למגזין הזה ויבוא היום ואני אבין עוד יותר את הסיבה והמהות שלו.

עברתי המון שינויים בחיי בשנתיים האחרונות. השינויים שקרו בחיי בשנתיים אלו הם ל 2 תקופות חיים. אמיתי. ולספר את כולם אצטרך לכתוב בסוף ספר.

הכל מתחיל בינואר 2020: מבחינת העסק שלי, הוא היה אז בדיוק בנקודת קפיצה לשלב הבא.
דקה לפני הקורונה עברתי מ”עוסק פטור” ל”עוסק מורשה”. ברור שהמחשבה הראשונה היא שזו היתה טעות ענקית אבל האמת, זה היה השינוי שגרם לכל השינויים שבאו אחרי זה שבלעדיהם לא הייתי חוזרת “הביתה”.

מה זה “הביתה”? חזרה לעצמי, למי שאני באמת. התחברות אמיתית לכל הפצעים הכי כואבים בנפש שלי.
נגיעה בכל מה שהדחקתי שנים, כל הפחדים שניהלו אותי, כל המחסומים שהשאירו אותי יחסית “קטנה” ביחס ל”פוטנציאל” שלי, והנגיעה בכל אלו לא היתה יכולה לקרות לולא הייתי עושה את הצעד הזה.

אז איך מי שאני היום וכל התהליכים שעברתי בשנתיים אלו קשורים לאותו מהלך שעשיתי כשעברתי לעוסק מורשה?

ינואר 2020 חודש אחרי המהלך הזה, החודש שבו חזרתי הביתה, קרו בו כמה דברים מעניינים:
כמי שמפרסמת מפעילים לימי הולדת מכל הארץ, ומפעילה בעצמה סדנאות לילדים, ראיתי קפיצה מאוד גדולה בכמות הסדנאות שאני עושה עוד באיזור נובמבר 2020, כתוצאה מכך ההכנסות קפצו ומשם הגיעה ההחלטה אחרי 12 שנים שבהם רציתי להשאר “קטנה”, סוף סוף הרגשתי מוכנה “לגדול”.
העניין הוא שבינואר אחרי שגדלתי, ופתאום צריכה להוסיף חישובי “מעמ”, נכנסו לראש שלי כל מיני קולות בסגנון “עכשיו אני יקרה מידי בשביל הלקוחות שלי, בגלל תוספת המע”מ שהתגלם בסופו של דבר בכמה מאות שקלים לכל פעילות והרי חומרי הגלם של הסדנאות שלי גם ככה יקרים. חשתי תסכול וחרטה על הצעד הזה, הקולות האלו חזרו עם כל שיחה ששוחחתי עם אמהות ולא הבנתי שהם אלו שמרחיקים אותי “מלסגור את העסקה”.

מתי ההבנה הזו קרתה לבסוף? ב 25.1.2020 ואני לעולם לא אשכח את התאריך הזה. 
אז התחיל המסע “חזרה הביתה” ועברתי הארה רוחנית מאוד חזקה שהביאה לשינוי שבי ולמי שאני היום.
כששמתי לב שאני לא סוגרת אף פעילות בעסק שלי, שכבתי חולה במיטה במשך 5 ימים מהרהרת על השאלה שחזרה בראשי ללא הפסק. למה????? 
למה סוף סוף אני מעיזה לגדול, לפרוץ את החומות, מוכנה להכנס לליגה אחרת ואז כל מה שרציתי וייחלתי התפוגג ובעודי שואלת את השאלה הזו ומפנה אותה בקול רם לבריאה מבלי לשים לב שאני עושה את זה, כמובן מתוך תסכול שהיה בי קרה משהו מדהים!!

פתחתי את הטלויזיה והדבר הראשון שקפץ לי מול העיניים היא התמונה בנטפליקס של הסדרה “הסוד” המבוססת על הספר הידוע שהופקה על ידי בוב פרוקטור מנטור ידוע בעיקר בארה”ב. למה זה שינה לי את החיים? הרי ראיתי את הסדרה הזו בעבר ושמעתי על הספר לא פעם אחת. אבל הפעם, הנשמה שלי היתה זקוקה לזה כל כך ושתתה כל פריים ופריים בסרט שהביא אותה לתובנה אחרת. ממש צילמתי פרימיים 🙂
והקולות ששמעתי בעת שיחה עם אמהות ש”חיבלו” לי בסופו של דבר בהכנסות, קישרתי אותם להופעת הסרט מחדש בחיי ופתאום הבנתי את התשובה ל”למה” ששאלתי טרם הופיעה לי אותה תמונה של הסרט בטלויזיה. מאותו הרגע נגמר פרק א’ בחיים שלי והתחיל פרק ב’.. 

אז איך חזרתי הביתה מצפיה בסרט “הסוד”? הסרט הזה פתח לי עולם שלם שבו גם גיליתי את עצמי כחוקרת. הסרט מדבר על “מחשבה יוצרת מציאות” ועל חוק המשיכה שהוא חוק יקום. אנשים מכירים את חוק הכבידה אך לא את חוק המשיכה וזהו חוק חזק ביותר כשמתחילים להכיר אותו לעומק.

לאחר הצפיה בסרט ה”סוד” צפיתי בסדרה של גווינת’ פלטרו שנקראית “goop lab” שכל פרק שם מדבר על החיים הטובים ולייף סטייל. נחשפתי שם למטפל אנרגטי שממש הרים את גווינת כשכבה על המיטה מבלי לגעת בה. זה מיד הדליק אותי לצפות בכל הסדרה ולהמשיך לחקור את עולם האנרגיות. לאחר מכן צפיתי בסרט “to heal” שאת כולם אפשר למצוא בנטפליקס ואני כמובן ממליצה בחום. התכנים האלו קשורים אחד לשני והם מהווים את הבסיס לאותו מחקר שלי על התודעה ועל הכח שיש לנו מעבר לכל מה שהיינו מסוגלים לדמיין.
אחרי שראיתי את התכנים האלו מספר פעמים, התחלתי לחפש תכנים דומים בכל המדיות השונות כולל ספרים, מי חשב שתהיה לי ספריה משלי, בתור אחת שלא אהבה לקרוא ספרים מצאתי את עצמי בשנתיים האחרונות מחפשת ספרים, אפילו יד שניה באינטרנט, מזמינה ספרים, וקוראת את רובם 🙂
קצת מורכב עבורי להסביר את התהליך שעברתי, כי אני כותבת מהנקודה שאני נמצאת בה היום והכתיבה כביכול מתארת את התהליכים שמלפני שנתיים ולתאר בכתב שינוי בדפוסי חשיבה, שינוי בתפיסת ראיה את החיים מאתגר מאוד אך כמובן אנסה.

בפוסט הבא אחשוף בפניכם גם תכנים משני תודעה, שנחשפתי אליהם בתחילת הדרך ועד היום מהווים השראה עבורי בכל מחשבה, בחירה ובעיקר מחזקים את האמונה.

 

השאירי תגובה