בריאות ומשפחה

על “קרניו סקראל” שמעתם?

נכתב על ידי גיא בן שמחון

קרניו מה??

אז חזרתי לספסל הלימודים (קורונה וזה… )
ובקרוב אכניס כלי טיפולי נוסף ועוצמתי למערכת הכלים הקיימים אצלי בקליניקה.
אז מה בעצמם למדתי? “קרניו סקראל”!
הסבר קצר…

קרניו סקראל היא שיטת טיפול במגע עדין ביותר, ממוקד ומדוייק!
השיטה צמחה מעולם האוסתיאופתיה המוכרת שמשתמשת במערכת הקרניאלית של הגוף כדי להביא אותו לאיזון. הטיפול מבוסס על הנעה של הנוזל המוחי שדרתי המקיף את המוח וזורם בעמוד השדרה באמצעות לחיצות עדינות ביותר, כך נוצר וויסות של מערכת העצבים המרכזית דרך עצמות הגולגולת ורקמות חיבור בגופנו.

ישנו מימד נוסף של השיטה שאני אישית משתמש בה המון והיא ההקשבה, הקשבה בעזרת כפות הידיים על אזורים מסויימים בגוף בעיקר בגולגולת כפות הרגליים והסקרום (סקרום:עצם הזנב, חלקו התחתון ביותר של עמוד השדרה)

 

אז מה קורה בטיפול? 
הטיפול שלי מתחיל בהקשבה. אני סורק את גוף המטופל בידיי ומתחיל להקשיב לכל אזור ואזור. היום יותר מתמיד נדרשת הקשבה והכלה כדי להבין את המצוקות של החיים.
ברגע שהצלחתי להבין היכן יש מקצבים “תקועים” ו”רעש” אני אתעכב ואנסה לגרום ל”קסם” לקרות ע”י תזוזות עדינות ומדוייקות לכיוונים שונים.

לרוב אני משלב את הטיפול הקרניאלי בשילוב עם עיסוי ושיאצו כדי להגיע לתוצאה מקסימלית וקסומה ביותר, כמו כן כל טיפול מסתיים בהקשבה כמו שהתחיל.

השיטה יעילה מאוד למקרים הבאים: כאבי ראש, מגרנות, סחרחורות, ורטיגו, כאבי גב וצוואר, פריצות דיסק, נימולים, בעיות שינה, היפר אקטיביות, כאבי לסת, הורדת מתח, פציעות ספורט ועוד.

גיא בן שמחון | מעסה רפואי בכיר

השאירי תגובה